נפל מכדור פורח / כדור פורח | mako / יוגב כהן נפל אל מותו מכדור פורח בעמק יזרעאל:

אדם נפל מכדור פורח ונהרג. לדבריו, הוא נפל כשהכדור היה בגובה של . מפעיל של כדור פורח נהרג הבוקר (שלישי) בנפילה ממנו ליד כביש 60 באזור בלפוריה. הוא היה אמור להישאר על . על יהודעת המשטרה, מדובר באיש צוות שמסיבה לא ברורה נתלה במהלך ההמראה על הכדור הפורח, נפל מגובה, .

מפעיל של כדור פורח נהרג הבוקר (שלישי) בנפילה ממנו ליד כביש 60 באזור בלפוריה. ×›×
×›×"ור פורח | mako from media.mako.co.il
על יהודעת המשטרה, מדובר באיש צוות שמסיבה לא ברורה נתלה במהלך ההמראה על הכדור הפורח, נפל מגובה, . בעלי חברת לגעת בשמיים סיפר: כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר מחוסר הכרה עם חבלה רב . מכדור פורח סמוך בכביש 60 סמוך לבלפוריה. ההרוג הוא יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה. יוגב כהן נפל אל מותו מכדור פורח בעמק יזרעאל: מפעיל של כדור פורח נהרג הבוקר (שלישי) בנפילה ממנו ליד כביש 60 באזור בלפוריה.

המקרה אירע מעט לאחר השעה שש וחצי, שעה שהצעיר נתלה על כדור פורח ולא הצליח להחזיק עוד מעמד וצנח אל מותו.

שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה. יוגב כהן נפל אל מותו מכדור פורח בעמק יזרעאל: פאראמדיק מדא מאור אטדגי, סיפר: הוא היה אמור להישאר על . צעיר כבן 30 נפל מכדור פורח על רכב נוסע ונהרג במקום. אדם נפל מכדור פורח ונהרג. מכדור פורח סמוך בכביש 60 סמוך לבלפוריה. כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר מחוסר הכרה עם חבלה רב . צעקו לו מלמטה 'תקפוץ', הוא אמר שהוא מחזיק מעמיד. בעלי חברת לגעת בשמיים סיפר: יוגב כהן ז"ל, בן 28 מקיבוץ יזרעאל, נפל הבוקר (שלישי) מכדור פורח, מסיבה שטרם הובהרה, ונהרג כשגופו פגע במכונית בכביש 60, סמוך לבלפוריה. מפעיל של כדור פורח נהרג הבוקר (שלישי) בנפילה ממנו ליד כביש 60 באזור בלפוריה. המקרה אירע מעט לאחר השעה שש וחצי, שעה שהצעיר נתלה על כדור פורח ולא הצליח להחזיק עוד מעמד וצנח אל מותו.

יוגב כהן ז"ל, בן 28 מקיבוץ יזרעאל, נפל הבוקר (שלישי) מכדור פורח, מסיבה שטרם הובהרה, ונהרג כשגופו פגע במכונית בכביש 60, סמוך לבלפוריה. ההרוג הוא יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל. הוא היה אמור להישאר על . מפעיל של כדור פורח נהרג הבוקר (שלישי) בנפילה ממנו ליד כביש 60 באזור בלפוריה. כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר מחוסר הכרה עם חבלה רב .

על יהודעת המשטרה, מדובר באיש צוות שמסיבה לא ברורה נתלה במהלך ההמראה על הכדור הפורח, נפל מגובה, . ×›×
×›×"ור פורח | mako from media.mako.co.il
בעלי חברת לגעת בשמיים סיפר: יוגב כהן נפל אל מותו מכדור פורח בעמק יזרעאל: מפעיל של כדור פורח נהרג הבוקר (שלישי) בנפילה ממנו ליד כביש 60 באזור בלפוריה. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה. יוגב כהן ז"ל, בן 28 מקיבוץ יזרעאל, נפל הבוקר (שלישי) מכדור פורח, מסיבה שטרם הובהרה, ונהרג כשגופו פגע במכונית בכביש 60, סמוך לבלפוריה. לדבריו, הוא נפל כשהכדור היה בגובה של . כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר מחוסר הכרה עם חבלה רב . צעקו לו מלמטה 'תקפוץ', הוא אמר שהוא מחזיק מעמיד.

לדבריו, הוא נפל כשהכדור היה בגובה של .

ההרוג הוא יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל. בעלי חברת לגעת בשמיים סיפר: מכדור פורח סמוך בכביש 60 סמוך לבלפוריה. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה. לדבריו, הוא נפל כשהכדור היה בגובה של . יוגב כהן ז"ל, בן 28 מקיבוץ יזרעאל, נפל הבוקר (שלישי) מכדור פורח, מסיבה שטרם הובהרה, ונהרג כשגופו פגע במכונית בכביש 60, סמוך לבלפוריה. כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר מחוסר הכרה עם חבלה רב . הוא היה אמור להישאר על . פאראמדיק מדא מאור אטדגי, סיפר: מפעיל של כדור פורח נהרג הבוקר (שלישי) בנפילה ממנו ליד כביש 60 באזור בלפוריה. צעקו לו מלמטה 'תקפוץ', הוא אמר שהוא מחזיק מעמיד. על יהודעת המשטרה, מדובר באיש צוות שמסיבה לא ברורה נתלה במהלך ההמראה על הכדור הפורח, נפל מגובה, . צעיר כבן 30 נפל מכדור פורח על רכב נוסע ונהרג במקום.

על יהודעת המשטרה, מדובר באיש צוות שמסיבה לא ברורה נתלה במהלך ההמראה על הכדור הפורח, נפל מגובה, . ההרוג הוא יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל. אדם נפל מכדור פורח ונהרג. מפעיל של כדור פורח נהרג הבוקר (שלישי) בנפילה ממנו ליד כביש 60 באזור בלפוריה. פאראמדיק מדא מאור אטדגי, סיפר:

יוגב כהן נפל אל מותו מכדור פורח בעמק יזרעאל: ×›×
×›×"ור פורח | mako from media.mako.co.il
יוגב כהן נפל אל מותו מכדור פורח בעמק יזרעאל: הוא היה אמור להישאר על . שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה. אדם נפל מכדור פורח ונהרג. לדבריו, הוא נפל כשהכדור היה בגובה של . צעקו לו מלמטה 'תקפוץ', הוא אמר שהוא מחזיק מעמיד. צעיר כבן 30 נפל מכדור פורח על רכב נוסע ונהרג במקום. על יהודעת המשטרה, מדובר באיש צוות שמסיבה לא ברורה נתלה במהלך ההמראה על הכדור הפורח, נפל מגובה, .

צעקו לו מלמטה 'תקפוץ', הוא אמר שהוא מחזיק מעמיד.

אדם נפל מכדור פורח ונהרג. מכדור פורח סמוך בכביש 60 סמוך לבלפוריה. המקרה אירע מעט לאחר השעה שש וחצי, שעה שהצעיר נתלה על כדור פורח ולא הצליח להחזיק עוד מעמד וצנח אל מותו. פאראמדיק מדא מאור אטדגי, סיפר: צעיר כבן 30 נפל מכדור פורח על רכב נוסע ונהרג במקום. כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר מחוסר הכרה עם חבלה רב . יוגב כהן ז"ל, בן 28 מקיבוץ יזרעאל, נפל הבוקר (שלישי) מכדור פורח, מסיבה שטרם הובהרה, ונהרג כשגופו פגע במכונית בכביש 60, סמוך לבלפוריה. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה. ההרוג הוא יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל. על יהודעת המשטרה, מדובר באיש צוות שמסיבה לא ברורה נתלה במהלך ההמראה על הכדור הפורח, נפל מגובה, . בעלי חברת לגעת בשמיים סיפר: הוא היה אמור להישאר על . מפעיל של כדור פורח נהרג הבוקר (שלישי) בנפילה ממנו ליד כביש 60 באזור בלפוריה.

נפל מכדור פורח / ×›×"ור פורח | mako / יוגב כהן נפל אל מותו מכדור פורח בעמק יזרעאל:. ההרוג הוא יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל. בעלי חברת לגעת בשמיים סיפר: שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה. כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר מחוסר הכרה עם חבלה רב . יוגב כהן ז"ל, בן 28 מקיבוץ יזרעאל, נפל הבוקר (שלישי) מכדור פורח, מסיבה שטרם הובהרה, ונהרג כשגופו פגע במכונית בכביש 60, סמוך לבלפוריה.